even wachten - Reisverslag uit Wapse, Nederland van watergeuschris - WaarBenJij.nu even wachten - Reisverslag uit Wapse, Nederland van watergeuschris - WaarBenJij.nu

even wachten

Door: chris

22 Mei 2017 | Nederland, Wapse

Ik heb net de hond weggebracht naar zijn logeeradres, sta gezakt en gepakt om te vertrekken, word ik gebeld door de duitse reder dat het schip vertraging heeft en daardoor kan ik pas morgenochtend om 11 uur aan boord. Daarvoor moet ik door de douane, dus rond 10 uur daar zijn. Wordt dus file rijden. En maar hopen dat ze niet nog een keer bellen met gewijzigde opstap tijden.
Bij het volgen van het schip was ik verbaasd over de nauwkeurigheid waarmee het schip van haven naar haven ging. De praktijk blijkt dus anders te zijn.
Groeten uit Wapse.

Hè wat naar...

• 22 Mei 2017 - 18:41

Peter:

Laat je niet ontmoedigen Chris, weet zeker dat alles op zn pootjes terecht komt

• 22 Mei 2017 - 20:38

Ineke:

Het komt vast helemaal goed Chris....morgen kies jij het ruime sop⛵

• 23 Mei 2017 - 15:39

Eef:

Nou Chris, is even een vervelend begin, maar dat gaat vast allemaal goed komen.
    Ik wens je een heel fijne vakantie en vind het leuk je te kunnen volgen. Heb zelf ook ooit 6 dagen op de oceaan gezeten en vond het geweldig.
    Geniet er van en tot het volgende bulletin.

• 23 Mei 2017 - 18:45

Yvonne Wempe:

Even een vervelende start maar leuk om je te volgen,fijne vakantie,geniet er van

• 24 Mei 2017 - 13:20

Ingrid:

OOhhh wat vervelend. Maar het komt goed Chris.