Mijn eerste oceanen reis - Reisverslag uit Wapse, Nederland van watergeuschris - WaarBenJij.nu Mijn eerste oceanen reis - Reisverslag uit Wapse, Nederland van watergeuschris - WaarBenJij.nu

Mijn eerste oceanen reis

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg

14 Juni 2017 | Nederland, Wapse

Diploma van Neptunus Rex
Het moment voor het overschrijden van de evenaar, de 0 meridiaan, wordt op gepaste wijze voor iedereen die dit voor de eerste keer meemaakt, gedaan. In dit geval waren het er 3 die dit moesten ondergaan. Tot groot plezier van de bemanning werd er een grote hoeveelheid zout zeewater over ons uitgegoten. Links Jürgen, in het midden een Filipijns bemanningslid en rechts de schrijver zelf. Ik heb ze gelijk daarna allemaal getrakteerd op de stroopwafels die ik uit Nederland had meegenomen. Maandag 12 juni ’s avonds om 8.45 uur zijn we de evenaar overgegaan.

Helaas, het diploma en de foto die ik hierbij had gevoegd zijn niet meegekomen. volgende keer beter.
groetjes, Chris.

  • 14 Juni 2017 - 18:33

    Ingrid:

    Haha je hebt je doop gehad. Gefeliciteerd. En de stroopwafels gingen erin als koek zeker? Ik zag een klein stukje van de foto. Alleen de bovenkant. Haha. Groet van Ingrid

  • 14 Juni 2017 - 18:33

    Aad:

    Hallo Chris,
    Nu ben je dus echt een zeevarende wereldreiziger!!
    Gefeliciteerd!! Geniet nog ten volle van je reis.
    Groeten, en we lezen stug verder je belevenissen
    Aad

  • 14 Juni 2017 - 18:39

    Melanie :

    Gedoopt worden en diploma's halen! Het moet toch niet gekker worden op je oude dag!
    Vonden ze je stroopwafels een beetje lekker? Leuk moment om te doen.
    Geniet lekker van je reis. Doen wij ook van je verhalen. Dat er nog veel avonturen en verhalen volgen!
    Veel liefs Melanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Mei 2017
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 7535

Voorgaande reizen:

22 Mei 2017 - 17 Juli 2017

Mijn eerste oceanen reis

Landen bezocht: